Mgr. Jana Možíšová
Pondělí | 8:00 – 13:00 | 13:00 – 15:00 na objednání |
Úterý | 8:45 – 14:00 | 15:00 – 17:00 na objednání |
Středa | 8:00 – 12:00 | 12:30 – 17:00 na objednání |
Čtvrtek | 8:00 – 13:00 | |
Pátek | 8:00 – 12:00 |
mozisova@kourilkova8.cz | |
Telefon | 581 201 276 (spojovatelna) |
Konzultační místnost | Budova TV1, kabinet Š218 |
Diagnostická činnost
- diagnostika při vzdělávacích a výchovných problémech žáků,
- vyhledávání a případná základní diagnostika nadaných dětí,
- zjišťování sociálního klimatu ve třídě,
- screening, ankety, dotazníky ve škole.
Konzultační, poradenské a intervenční práce
- péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, kterým jsou poskytována podpůrná opatření prvního stupně, zejména pomoc při sestavování plánu pedagogické podpory,
- péče o žáky, kterým jsou poskytována podpůrná opatření druhého a vyššího stupně, zejména pomoc při sestavování individuálního vzdělávacího plánu a vedení,
- individuální případová práce se žáky v osobních problémech, zejména konzultace a vedení,
- krizová intervence a zpracování krize pro žáky, pedagogické pracovníky a zákonné zástupce,
- prevence školního neúspěchu žáků, zejména náprava a vedení,
- kariérové poradenství u žáků,
- techniky a hygiena učení pro žáky,
- skupinová a komunitní práce se žáky,
- koordinace preventivní práce ve třídě, programů pro třídy apod.,
- podpora spolupráce třídy a třídního učitele,
- individuální konzultace pro pedagogické pracovníky v oblasti výchovy a vzdělávání,
- konzultace se zákonnými zástupci při vzdělávacích a výchovných problémech dětí,
- podpora tolerantního a multikulturního prostředí ve škole a školském zařízení,
- podpora pro dlouhodobě selhávající žáky ve vzdělávání,
- spolupráce s třídními učiteli při zachycování varovných signálů spojených s možností rozvoje rizikového chování u jednotlivých žáků a tříd a participace na sledování úrovně rizikových faktorů, které jsou významné pro rozvoj rizikového chování ve škole.
Metodická a koordinační činnost
- metodická podpora při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami,
- individuální setkání s pedagogickými pracovníky – konzultace a metodické vedení,
- účast na pracovních poradách školy,
- participace na koordinaci a realizaci aktivit školy zaměřených na prevenci rizikového chování,
- participace na tvorbě a realizaci dotačních projektů v souvislosti s prevencí rizikového chování,
- participace na přípravě přijímacího řízení.