[vc_row][vc_column width=”3/4″ el_class=”vc_sidebar_position_right” offset=”vc_col-lg-9 vc_col-md-9 vc_col-sm-12″][vc_column_text]
Aktivity 2007:
Červen 2007:
1. Zapojení do projektu
2. Kurz doučování k závěrečným zkouškám, kterého se zúčastnilo 48 žáků všech oborů.
3. Individuálně jsme doučovali také žáky nižších ročníků, kteří neprospívali z různých
důvodů – vysoká absence, specifické vzdělávací potřeby atd.
4. Dotazníkové šetření – zmapovat potřeby žáků a zjistit jejich ochotu zapojit se do
doučování a aktivit projektu.
5. Vytvořena nástěnka na chodbě školy, která bude informovat o akcích probíhajících v rámci
projektu.
Červenec a srpen 2007:
1. Pracovali jsme na vytvoření výukových opor a metodických materiálů (učební texty,
pracovní listy).
2. Byl naplánován adaptační prázdninový pobyt pro žáky přijaté do prvních ročníků na školní
rok 2007/2008. V rámci přípravy bylo rozesláno 50 zvacích dopisů s návratkou.
3. Byla převzata výpočetní technika pro školu (3 počítače, tiskárna, kopírka) – v měsíci září
bude na škole zřízena studovna pro žáky.
4. Rodičům byl zaslán dopis s informacemi o konání doučovacího kurzu před opravnými a
dodatečnými zkouškami.
5. Doučování žáků před opravnými a dodatečnými zkouškami.
Září 2007:
1. Přípravy na zřízení studovny – vymalování, instalace, umístění nábytku.
2. Rodiče žáků prvních ročníků informováni na slavnostním zahájení o cílech a aktivitách
projektu.
3. Doučování žáků k opravným závěrečným zkouškám.
4. Vytvořen propagační panel pro informování veřejnosti o projektu – umístěn ve vestibulu
školy.
5. Pokračujeme na tvorbě dalších učebních textů.
6. Přípravy na adaptační kurz – přihlášeno 39 žáků, zajištění ubytování, program.
Říjen 2007:
1. Proběhl adaptační pobyt pro žáky přijaté do prvních ročníků:
– akce se konala 5. – 7.10.2007 na Rusavě
– cílem byla adaptace žáků na nové prostředí, seznámení se spolužáky, učiteli
– náplní byly seznamovací hry, výlet na Hostýn, zájmové aktivity, aktivity zaměřené na
prevenci sociálně patologických jevů, sportovní aktivity a táborák.
2. Probíhá doučování slabých a neprospívajících žáků.
3. Průběžně se tvoří materiály, které usnadní výuku žáků – učební texty, prezentace, a další.
4. Zahájen provoz studovny – doučování, zvyšování počítačové gramotnosti žáků, “volný”
přístup žáků na Internet – referáty, odborné informace.
5. Lektoři se v rámci projektu zúčastnili DVPP – seminář „Práce se třídou“.
Listopad 2007:
1. Proběhly burzy škol v Přerově, Hranicích – informace o projektu – letáčky, panel.
2. Na třídních schůzkách rodiče informováni o aktivitách v rámci projektu.
3. Získali jsme další techniku ( DVD přehrávač, digitální projektor, scanner), která bude
využívána pro zlepšení kvality výuky a zvýšení názornosti.
4. Pokračuje doučování a tvorba učebních textů.
5. Prezentace projektu – článek o adaptačním kurzu vyšel ve Zpravodaji školství a Deníku.
Prosinec 2007:
1. Věnovali jsme se hlavně doučování – blíží se klasifikace za 1. pololetí.
2. Vznikly nové učební texty z fyziky.
3. Další prezentace v tisku – článek o aktivitách v rámci projektu vyšel ve Zpravodaji
školství a Přerovském deníku[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”default” el_class=”sidebar-area-right sidebar-area”][/vc_column][/vc_row]